If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Да не те е напекло слънцето
Мазерати не са продавали презатоплени Фиати, че да паднат до 166 - не, че не бих се зарадвал и аз де . По-скоро надеждата е, Алфа да продава презатоплени Мазратита след някоя година .
166 съвсем не е претоплен ФИАТ. 166 е чудесна кола особено за времето си и не отстъпва по нищо съшествено от другите премиум модели. Разбира се италианското в нея си личи Но мисълта ми е, че 166 чудесно може да се сравнява с Гибли и разликата не е много по-голяма от между А6 1998 и А6 2013
Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".
166 съвсем не е претоплен ФИАТ. 166 е чудесна кола особено за времето си и не отстъпва по нищо съшествено от другите премиум модели. Разбира се италианското в нея си личи Но мисълта ми е, че 166 чудесно може да се сравнява с Гибли и разликата не е много по-голяма от между А6 1998 и А6 2013
A къде твърдя, че 166 е Фиат? Написал съм, че Алфа продават фиати и затова и реномето им е много по-ниско от на Мазерати. В Гибли не съм се качвал и не не мога да дам компетентна оценка, но като гледам цената му някак не ти вярвам, че има много общо с Алфата . А6 пък въобще не знам защо набута?
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
А аз виждам стратегическо мислене, а не кърпене на дупки. Защото изкарването на нови модели, самоцелно от Алфа Ромео, би довело само до увеличаване на загубите. С придобиването на Крайслер Фиат има възможност да използва една и съща платформа за производството на няколко модела едновременно от няколко марки - нещо което "бленуваните" ВАГ са овладели до съвършенство и ги издига все по-високо. За мен новината, публикувана от pooh, е още едно потвърждение, че за Алфа има визия и то много обещаваща.
Значи Фиат оставиха Алфа с 2 модела към днешна дата, оставиха марката без собствени заводи и работниците във фабриките са на улицата, без никаква самостоятелност, на практика тя не съществува, затвориха музея на Алфа (даже мръсните боклуци искаха да разпродадат музейните експонати, демек да и унищожат и историята), а ти ми обясняваш, че било стратегически ход, било заради светлото бъдеще на Алфа всичко това. Ми нещо моята логика не е такава. В общи линии участта на Алфа до тук е тежка, а на Ланча още повече, ма това видиш ли било за хубаво.
А кой какво публикува няма значение. За тия няколко години дето я има тая тема изчетохме много публикации, а в същото време нищо. За същото време обаче, ФВ успяха да стигнат до положение да се порят за титлата най-голям производител в света, а в същото време Фиат уж много се били развивали. Фиат са чаша студено прокиснало мляко, и ако нямаха Ферари и ако не продаваха добре комбайни, отдавна да бяха умряли.
Преди години Алфа се продаваше добри, имаха модели (имам предвид около 2000 г.) тогава Фиат бяха зле. И какво стана, Фиат умишлено съсипаха Алфа, за да си спасят тъпата си марка със смотаните си евтини тояги. Там е истината - никога не са държали истински на Алфа. Добре, че е Бразилия да им купуват щайгите, че ако разчитаха само на европейския пазар, да са фалирали отдавна.
Пълна подигравка е да спрат американците Фиат на техния пазар, а дефакто тяхното отроче Застава да се продава на американския пазар.
Значи Фиат оставиха Алфа с 2 модела към днешна дата, оставиха марката без собствени заводи и работниците във фабриките са на улицата, без никаква самостоятелност, на практика тя не съществува, затвориха музея на Алфа (даже мръсните боклуци искаха да разпродадат музейните експонати, демек да и унищожат и историята), а ти ми обясняваш, че било стратегически ход, било заради светлото бъдеще на Алфа всичко това. Ми нещо моята логика не е такава. В общи линии участта на Алфа до тук е тежка, а на Ланча още повече, ма това видиш ли било за хубаво.
А кой какво публикува няма значение. За тия няколко години дето я има тая тема изчетохме много публикации, а в същото време нищо. За същото време обаче, ФВ успяха да стигнат до положение да се порят за титлата най-голям производител в света, а в същото време Фиат уж много се били развивали. Фиат са чаша студено прокиснало мляко, и ако нямаха Ферари и ако не продаваха добре комбайни, отдавна да бяха умряли.
Преди години Алфа се продаваше добри, имаха модели (имам предвид около 2000 г.) тогава Фиат бяха зле. И какво стана, Фиат умишлено съсипаха Алфа, за да си спасят тъпата си марка със смотаните си евтини тояги. Там е истината - никога не са държали истински на Алфа. Добре, че е Бразилия да им купуват щайгите, че ако разчитаха само на европейския пазар, да са фалирали отдавна.
Пълна подигравка е да спрат американците Фиат на техния пазар, а дефакто тяхното отроче Застава да се продава на американския пазар.
Това, какво е било и защо се е стигнало до него, безспорно е важно, но не можем да го променим. Фиат са направили много грешки, иначе щяха да бъдат в по-добро положение сега, но и не виждам Алфа Ромео да успее самостоятелно да направи каквото и да било - изобщо оцеляването на такава, направо бутикова /сега ще започнат коментари и мерене на членове/ марка, не е възможно в днешния свят. Алфа има нужда да е при някого - дали Фиат е най-доброто - не съм сигурен, но плановете за нея ми харесват и засега предпочитам да си остане така. Ако Алфа стане евтиното Мазарати, ще съм 100-кратно по доволен, отколкото да бъде скъп Сеат.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
166 не е претоплен Фиат, претоплена Ланчия е. Капа с по-остро управление. По-малките вече са си Фиатки...
Въобще не е така, защото тази платформа започва като Фиат Крома още в 80-те. Ланча Капа е доработена Ланча Тема, която пък е луксозно изпълнение на Фиат Крома. Сааб 9000 е отново същата кола, но с ъс техен си мотор и променен заден мост. И тогава обаче най-добре направената кола и единствената с разлики в окачването и в купето е Алфа 164.
Например Вратите на Тема, на Крома и на Сааб 9000 са взамозаменяеми, също и предното стъкло.
Тази платформа за времето си е добра, в 166 е допълнително освежена и поусилена, но за съжалиние няма 4х4 варианти, няма и силните мотори, които вече се слагат по това време на Ауди А6, за да бъде конкурент напълно.
Въобще не е така, защото тази платформа започва като Фиат Крома още в 80-те. Ланча Капа е доработена Ланча Тема, която пък е луксозно изпълнение на Фиат Крома. Сааб 9000 е отново същата кола, но с ъс техен си мотор и променен заден мост. И тогава обаче най-добре направената кола и единствената с разлики в окачването и в купето е Алфа 164.
Например Вратите на Тема, на Крома и на Сааб 9000 са взамозаменяеми, също и предното стъкло.
Тази платформа за времето си е добра, в 166 е допълнително освежена и поусилена, но за съжалиние няма 4х4 варианти, няма и силните мотори, които вече се слагат по това време на Ауди А6, за да бъде конкурент напълно.
За да има силни мотори,нали трябва някой да ги развива и направи,а те пратиха в историята най-силния мотор на Алфа за последните 20 години,за да взимат евтиния боклук на Холден,и да развиват свръхмощните си двуцилиндрови сенокосачки............................Единственот о хубаво нещо което развиха Фиат е ЖТД-то,макар че последните 5-6 години и там изостават сериозно,имам предвид 4 цилиндрови дизели до 2л.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
За да има силни мотори,нали трябва някой да ги развива и направи,а те пратиха в историята най-силния мотор на Алфа за последните 20 години,за да взимат евтиния боклук на Холден,и да развиват свръхмощните си двуцилиндрови сенокосачки............................Единственот о хубаво нещо което развиха Фиат е ЖТД-то,макар че последните 5-6 години и там изостават сериозно,имам предвид 4 цилиндрови дизели до 2л.
Абе тъпири страшни са Фиат, ЖТД-то 1.9 и 2.0 особено, а не замо, че спряха шестака на Алфа, ми и техния си петак спряха.
Ми как няма да убият Ланча, като най-силния бензинов мотор в Либра беше 150 коня, колкото и силния дизел. Уж луксозен автомобил, ма със слаба моторизация. Ако си човек с пари, дали щи си купиш Ланча тогава? - Ми не, щото поне 10 марки в тоя клас имат по-силни мотори, даже не знам дали имаше друга марка с представител в този клас със по-слаб върфов мотор.
Абе, Мъри, Боби, дуднете като беззъби баби на опашка за пенсии...те ФИАТ затриха и "мелодия на годината"...
За къде бързате с тея нови модели? Надиплили сте пачките и няма какво да си купите? Или искате поредната компромисна кола като 159/Брера, Мито, само и само да има асортимент? Маркионе не е нито мързелив, нито безхаберен. Знае, че коли тип 159 не са истински Алфи, зане и предшествниците преди него къде са сбъркали, а имено "фиатизирали" са Алфа.
Нали искате задно и 4х4, нали искате нови мотори? Еми разботват ги в момента почти от нулата. Уви тази работа не е от днес за утре. Да се разработи нов модел са нужни 2-3г и то при съществуваща платформа и мотори, а те разработват няколко накуп в момента. Нужен е и огромен капитал. Нужен е и пазар (който да не е в криза). С придобиването на Крайслер си подсигуриха последните две. Така че малко повече позитивизим. Дано да си заслужава чакането.
И малко отклонение...
Разбирам, че много хора имат сантимент към Бусо V6, обаче това един посредствен мотор, който само харчи и не върви. Единствено звука му е уникален. Много конкуретни фирми имат по-добри шестаци в съотвените години. Варианта 3.2 е малко над средното ниво, но не може да се сравнява с 3.2 на БМВ М3 примерно (нищо, че е редови). Силните и иновативните мотори на Алфа от 60-те до 90-те са били 4-цилиндрови.
Пухчо, сериозно си се объркал относно шестака на Бусо. За останалото времето ще си покаже.
Защо да съм се объркал? Дори Венци ми го е казвал това, като си сглобяваше 2.5-цата.
Е то тая 2.5-ца с тоя Джетроник ровен от незнайно колко човека си е Тото. А като цяло Бош Джетроник е много смотан и неикономичен инжекцион. Даже няма нормално управление на аванса.
Иначе в съвременните варианти на Бусото , проблема с невървене и харчене идва изцяло от недобре сметната трансмисия.
Освен кофти сметната трансмисия, арезето все пак не е ли малко остаряло и като концепция? Наистина как може М3 Е46 да вади от същия обем 100 коня и 70нм повече (мотор S54B32) от 147 3.2 ГТА?
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Не са го развили достатъчно през последните му години. Имаше една изродия 156 Coloni, тя ползва същия мотор и всеки може да провери колко конски сили развива.
Освен кофти сметната трансмисия, арезето все пак не е ли малко остаряло и като концепция? Наистина как може М3 Е46 да вади от същия обем 100 коня и 70нм повече (мотор S54B32) от 147 3.2 ГТА?
Ми щото има смисъл - М мотор е голямото чудо на БМВ откак ги има. Имидж, но тия коне сложени на задно са си ОК. Ти представяш ли си 147 ГТА с още 100 коня на предно, повечко въртящ момент, без диференциал с повишено триене и всичко това в платформа на Фиат Типо. Дали това ще може да се кара и да е безопасно, според стандартите за фабричен автомобил? Просто още със разработката на въпросната 3-та серия на БМВ, там са знаели какво искат да постигнат, направили са си първо конструкция и купе за мотора. Мотора на Бусо има потенциал, но Фиат не разработиха конструкция, в която да го сложат и да може да се ползва адекватно.
Comment